FAQ

Hieronder vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Levering

1. Wanneer wordt mij bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden elke werkdag voor twee uur verwerkt. Als u bestelling voor twee uur is gedaan dan wordt het product de zelfde werkdag verzonden.

2 . Wat is de verwachte levertijd ?

Een product wordt geleverd binnen 5 werkdagen, tenzij anders vermeld. Voor levering van producten werken wij met TNT Post. Zij zullen uw bestellingen binnen 5 werkdagen bij u aanbieden.

3 . Welke levering methode gebruiken jullie?

Voor de levering van onze producten make wij gebruik van de reguliere post service in Nederland dit betekend dat uw product zal worden bezorgt door TNT Post.

4 . Wordt mijn bestelling afgeleverd aan huis?

Ja, normaal gesproken wordt uw bestelling direct afgeleverd bij uw thuis. Heeft u liever dat de bestellingen worden afgeleverd aan uw kantoor dan kunt u in de sectie kassa van de klanten panel een alternatieve afleveradres kiezen.

Bestelling retouren

1 . Ik wil mijn bestelling retouren is dit mogelijk?

Ja, als het product is ongeopend en in originele staat is. U kunt meer over ons retourbeleid lezen op op de volgende webpagina Verzenden En Retourneren. Als u twijfelt over een vraag, aarzel dan niet om contact te zoeken met onze vriendelijke support afdeling.

2 . Kan ik mijn product ruilen voor iets anders?

Ja, u kunt het product altijd retouren en een ander product er voor in de plaats bestellen. Zolang uiteraard het product niet geopend is en in originele staat verkeerd. Heeft u vragen? Aarzel dan niet om contact te zoeken met onze vriendelijke support afdeling.

Webshop

1 . Ik heb een product besteld in de webshop maar nu kan ik het product niet meer terugvinden op de website ?

Waarschijnlijke heeft u het laatste product in deze categorie besteld. Wanneer een product uitverkocht is, wordt het automatische verwijderd uit de webshop. Zodra het weer op voorraad is dan het het product weer in de webshop staan.

2 . Ik kan het type telefoon dat ik heb niet vinden in de webshop, kan het zijn dat er geen accessoires voor mijn telefoon beschikbaar is ?

Wij beschikken over de grootste selecties van telefoon accessoires in Europa. Dit maakt de kans vrij groot dat we iets beschikbaar hebben voor uw telefoon. Er is altijd de mogelijkheid dat de producten voor uw telefoon in een andere categorie staan. Heeft u geprobeerd te zoeken op alleen de naam van de telefoon? Als u een net uitgekomen nieuwe telefoon heeft is het best mogelijk dat er nog geen producten voor beschikbaar zijn. Maar wanhoop niet, vaak duurt is het een kwestie van tijd voordat we alle producten binnen hebben voor uw nieuwe telefoon.